به گزارش راهبرد معاصر، پس از خوردن بوقلمون در روز شکرگزاری دیروز، انتظار میرفت خریداران با تعداد بی سابقهای به فروشگاههای ایالات متحده بروند تا معاملات «جمعه سیاه» را انجام دهند.
جیمنا سیلوا، کارمند فروشگاه تارگت در رالی، کارولینای شمالی، که بین ساعت ۶ تا ۸ صبح جمعه با باران شدید مواجه شد، گفت: تاکنون حدود ۲۰ نفر از طریق ماشینهای فروش خودکار وارد شدهاند.
طبق گزارش انجمن ملی خرده فروشان، حدود ۱۶۶.۳ میلیون نفر از روز شکرگزاری تا دوشنبه آینده قصد خرید دارند که حدوداً هشت میلیون بیشتر از سال گذشته است.
اما با بارش گاهگاهی باران در برخی نقاط کشور، مغازهها در صبح جمعه سیاه کمتر از حد انتظار شلوغ بودند.
گزارشی از ادبی آنالیتیک نشان داد که هزینههای خریداران آمریکایی برای خریدهای آنلاین در روز شکرگزاری امسال ۳ درصد افزایش یافته است و خریدها از طریق تلفن همراه منجر به افزایش آن میشوند./ برنا